Posted by: skizzoskillz | November 30, 2008

bogdan ioan cu skizzo skillz – get an appartment or die trying – 2008 – promo

iti-iei-apartament

Si pentru ca 1 Decembrie e Ziua Romani-yeeey am decis impreuna cu Bogdan Ioan sa dam drumul la aceasta “minunata” piesa destul de in tema cu aceasta “minunata” zi. “Get an appartment or die trying” ori “Iti iei un apartament sau mori incercand” face parte din materialul “Bogdan Ioan – Bizzy Box Vol.1 ” care urmeaza sa apara la download pe 24 Decembrie pe siteul www.music-boxstudio.com. Dupa cum te-am obisnuit e o piesa diferita fata de ce te-ai obisnuit, scopul meu fiind sa dezobisnuiesc oamenii de a fi obisnuiti cu acelasi stil comun si obisnuit … ai inteles ? Un fel de electro funk rap bboy type of shit. DOWNLOAD PIESA AICI. si aici myspace. In Romania iti iei apartament sau mori incercand nu ? (piesa care a plecat de la un status Freaka.)


Responses

  1. 🙂 D’ah, tot cea mai tare piesa a ta ramane cea cu tao – un oarecare!

  2. hahaaa , tare piesa \:D/

  3. […] Skillz ne pune la dispozitie un cadou de 1 decembrie! Am aflat de pe blogul sau de piesa pe care o are cu Bogdan Ioan, intitulata “Iti iei apartament sau mori […]

  4. skizzo se-mbraca de la rizo ?:))

  5. ironic evident

  6. de ce dulapiorul tau are inca lacatul pus?

  7. ps: astept raspuns

  8. dulapioriul fiind cutie postala, pai ca numai gasesc cheia :))

  9. Deci….fara comentarii…:| chiar nu e ok asa….parerea mea….si atat!numai de bine sa auzim!salutari

  10. sti cum e fiecare cu “filmu” lui, ma bucur ca te-ai exprimat civilizat, mai rar

  11. :)) cutie postala =)) numai cutie postala nu o vedeam eu :)) mda bad

  12. ceau!ba , cum plm sa schimb poza de la avatar ?

  13. am reushit 😀

  14. TI – Paper Trail5-T.I.-Live Your Life (Ft. Rihanna).mp3 ARE SAMPLE O-ZONE-DRAGOSTEA DIN TEI …las-o-n plm …:| pace …

  15. Poza e un fals, toata lumea stie ca stai la ap 6 si nu la ap 7. 😀

    Cine e BLADA??? Ii de pe albumul viitor?

  16. haha adevarat stau la 6 chiar si aici unde m-am mutat, si blada e … doar un vecin care detine puterea de a ma putea inunda cand are chef

  17. skizz skizzi , aveai tu o poza cu paru impletit , pe haifaiv , nu mi-o dai si mie ? trimite-mi-o pe mail daca da 🙂

  18. ceau

  19. oai da ce greu vine albumu ala :)) . daca tot dureaza atat , sper sa rupa urechile :)))

  20. ba man da ce ai in cutia postala? :)))))


Leave a comment

Categories