Posted by: tha-vi | January 15, 2009

Mixtapes / Hateri

bob
Dupa postul lui Skizzo am zis sa vad cum o arde B.O.B. Aveam MySpace-ul de mult bookmark-uit, dar nu ma mai uitasem pana ieri. Primul lucru care m-a lovit a fost numarul foarte mare de clipuri care erau postate pe pagina. Dupa ce am reusit sa le opresc pe toate (pentru ca au inceput sa cante imediat dupa ce s-au incarcat) am avut timp sa ma uit ce e pe pagina. Player-ul canta “I’ll be in the sky”, si am zis ca ar fi momentul sa schimb piesa sa vad ce piese mai are. Deobicei ma uit sa vad si de cate ori s-au ascultat piesele, si am ramas placut surprins ca cele 6 piese care le are puse au fost ascultate de 8 milioane de ori … Cine vrea sa vada mai multe poate sa intre pe MySpace: http://www.myspace.com/bobatl

Din moment ce erau 4 mixtape-uri puse la download le-am luat pe toate sa vad despre ce este vorba. Au venit destul de repede, si m-am pus pe ascultat, aproape 5 ore. A meritat fiecare minut, si nu a trebuit sa sar peste nici o piesa pentru ca mi-au placut toate, cateva foarte mult. De la south, la unele piese mai electro, la cover-uri, la remix-uri … niste interludii foarte tari, si niste piese la care te gandesti de doua ori daca chiar este din Atlanta, si nu din New York. Nu foarte multi artisti ajung sa faca un mixtape cu DJ Smallz sau Mick Boogie … asa ca daca nu esti hater, download si asculta.

Poate in momentul asta cine citeste postul se gandeste ce legatura au “haterii” cu “mixtape-urile” si cu B.O.B. E foarte simplu. CA si orice alt artist omu are parte de haterii lui, dar le da si dume pe mixtape-uri, dupa ce ca mai are si niste piese cu dedicatii speciale.

B.O.B. Checking In (skit) [special pentru hateri]

Mai jos interviul pentru Flow TV, URB’s NEXT 100


Leave a Reply

Categories

