Posted by: deeahere | January 9, 2009

memorabil n clasic clasic clasic! sechele chiar

1.
2.
3.

1.Twin Peaks
2.La Piovra(Caracatita)
3.Dallas (asta l-am pus mai spre caterinca asa)
Piesele astea mi-au marcat copilaria! Senzatie…nu?!

Skizzo Edit: Deea o sa-ti modific putin postul ca prostul, sa adaug cateva detalii care lipsesc din punctul meu de vedere ,dar asta nu o sa-l faca decat mai consistent. Deci:

4.
5.
6.
7.

4. Macron 1
5. Clasicul “Nu Zaietz pagadi!”
6. Turtles Ninja
7. Sandy Bell (mai clasic ca Rimaru)

Tha-vi Edit: Pai atunci o sa-ti modific si eu postul.

8.

9.

10.

8. Miami Vice
9. The Shrumfs
10. He-Man

Ar mai fi dar noi pe vremea aia mai aveam si jucarii.


Responses

  1. Bun post. Aveam nevoie de acele amintiriđŸ˜‰.
    Mi-amintesc cum imi punea bunica mana la ochi cand erau scenele cu impuscaturi in Caracatita si cele mai despuiate in DallasđŸ˜€. La cele postate de Skizzo, reuseam sa ma uit cap-coada :))

  2. Frateee, cat am cautat Macron 1….nu mai stiam cum se numeste!

  3. tare! sandi bell ruleaza; unde e sailor moon ??

  4. eu am inceput cu chestii serioase…acum vin baietii cu…”Mai multe desene animateee!!!”…:))ia sa va facetzi postu’ vostu…sailor moon auzi ..pun si pokemon?:))

  5. moa …. desene … eu inca ma uitđŸ˜€


Leave a Reply

Categories

