Posted by: skizzoskillz | November 24, 2008

blackout friday 16 – ultimul! … dinozaur/mohican/party

Mici schimbari. Saptamana asta fetele nu platesc intrare pana la ora 00:00 si de la prea mult “inconstient bla bla” electro o sa se auda doar in camera mea de acum incolo. Eu tot incerc dar degeabaaa (geaba geaba geaba).

Later edit: Deci e ultimul Blackout Friday pe No Name. Multzumim la toti cei care au sustinut aceasta “incercare” a noastra de a face party intr-un club “decent”. Ceea ce parea a merge spre cea mai tare petrecere hip hop se opreste acum pentru ca de doua saptamani in club aveai loc sa faci roata tziganului sincron impreuna cu 3 prieteni. Si uite asa ne intoarcem la cantina pentru ca nu stim sa ne sustinem si sa ne respectam. Noi tot incercam da degeabaaa (geaba geaba geaba).

UPDATE de pe blogul blackout party: Se pare ca datorita sustinerii pe care am avut-o din partea miscarii din Timisoara, saptamana asta mai avem o surpriza. Avem parte de ULTIMUL Blackout Friday pe No Name … Personal tin sa multumesc celor care au venit saptamana de saptamana la party si au promovat party-urile mai departe, in timp ce restul “miscarii” o ardea prin alte cluburi sau ii era lene sa trimita un mass mai departe. E trist, dar era previzibil pentru oricine care a fost prezent la ultimele 2 party-uri. Se pare ca inca nu suntem pregatiti pentru o locatie mai “decenta” si o muzica mai aproape de ceea ce se intampla afara …

SI CA UN ULTIM LATER EDIT: O sa ma fac atat de praaaf de o sa mi se para plin.


Responses

  1. de fapt toti raperi or fost loviti de criza asta la nivel mondial …

  2. loviti de criza, de soarta, de badigarzi, de sistem, de bulgari cand e zapada si unii dintre ei de masa ca nu depashesc 16 ani

  3. CLUB 53 – Done
    LEMON – Done
    BOUNCE – Done
    FEVER – Done
    NEW BOUNCE aka CLUB UP – Done
    NO NAME – Done

    I see a pattern here =))

  4. drept urmare si feedbackul puternic pe care il avem la aceasta minunata stire … ne-am comentat noi doi blogurile hahaha

  5. io am crezut k nu e reactie din cauza k nu poti sa dai comment pe blog daca nu ai 18 ani … si studentii se pregatesc de seara studenteasca din Heaven de Joi si nu mai au timp sa se dea pe blog-uri de hip hop …

    ma ofer sa primesc commenturi pe care sa le postez pe bloguri pentru cei care nu pot din cauza varstei …

  6. da primim si comenturi de la copii sub 10 ani … cine vrea sa ridice biberonu sus

  7. revenim maine cand se intoarce lumea de la scoala … poate ajung din greseala pe blog-uri si isi dau si ei cu parerea …

  8. in afara de thavi , flow , skizzo si mai vreo 2 3 , veneau doar hainele la blackout

  9. sa fi avut mai mult succes daca era in bucuresti ?😕

  10. cine stie daca avea mai mult succes in Bucuresti … propuneri ? :d

  11. mie cel putin imi era lene sa merg pana pe no name , daca era mai aproape veneam si eu la partyuri , da pana ajung pe no name imi iau blackout pe drum =))

  12. Nu vrei sa ne dai adresa? Poate facem un party chiar in fata blocului tau.

    Eu vin din celalalt capat al orasului sa pun muzica, si este lume care vine saptamana de saptamana si din afara orasului …

  13. Un taxi e prea mult, nu ? Asta e genul care vine pe picioare ca sa poata atarna si el la o bere toata seara. Cu asa lume, nu-i de mirare unde s-a ajuns …

    Vai s-amar !

  14. Ce oameni !!! pana acum se plangeau de club up, ca e “cort” ca tre sa fie un club mai fain, s-a gasit club fain , chiar foarte fain … acu e problema cu intrarea, cu statu jos,distanta s.a.m.d…. nu vreti, sa fie intrare moca, un jacuzi,bautura moca si sa va duca si acasa un taxi din partea casei ?

  15. huseni de cacat , nu v-ar conveni sa vina lumea pe jos , undeva aproape si sa fie extraplin , si sa-si ia toti blackout in fiecare friday , ca virgula cu bani de taxi am face cheta pentru ded. da` nuuu tu eshti un cacat cu bani , si te umflii in pene !

  16. undeva aproape = zona centrala

  17. Limun , m-am plans doar de distantza .

  18. Pacat😦 sincer imi pare rau , nu am apucat sa ajung la toate partyurile dar cele la care am fost a iesit iuresh…putina lume care a venit a stiut sa se distreze pe muzica buna am fost placut impresionata de calitatea muzicii si nu a lanturilor de aur de 3 degete care atarna de gatul unor mistreti care se vor a fi “oameni” Daca e sa vorbim de distanta….ce sa zic , inseamna ca s-a apreciat prea putin efortul depus de cei care au facut atmosfera si care au vrut sa aduca altceva in afara de fitze si talente…Din partea mea toate gandurile bune si remember As Long As It`S Hip Hop, It`S Hope🙂

  19. si club mare,si fain, si ieftin, si in centru…. si un taxi din partea casei, sa ai bani sa iti iei “ded” … dute la primarie zi-le sa iti dea o locatzie cum ai vrea tu… si ne chemi si pe noi cand gasesti ! facem party !

  20. te drec!

  21. da ma , aratati-mi care-s din afara orashului , ca vineri de vineri vine jumate de bucovina , un pic din ronatz , din shagului , si atat! nu sugeti pula aiurea ! jderilor

  22. a iesit cam tare, probabil pentru ca a fost ultimul


Leave a Reply

Categories

