Posted by: skizzoskillz | September 25, 2008

25 septembrie

Nu intentionam sa scriu “azi despre azi” dar spre uimirea mea a explodat hi5-u cu mesaje (noroc ca acolo si pe myspace se anunta) si vreau sa multumesc oficial la toata lumea care a depus un efort sa-mi scrie, mi-a dat un mesaj sau un telefon, sarumana. La multi ani si pentru Nicolae aka Nicalai aka Dj Swamp, a fost ziua lui pe 23, si pentru Yolo care e pe 24. Mai jos 3 artisti care sunt nascuti tot pe 25 septembrie, Will Smith, Peedi Crakk si T.I. cu care sunt an/luna/zi deci este fratele meu geaman din alta mama. Ce n-am inteles e de ce toata lumea sarbatoreste drumul spre menopauza, prostata sau impotenta ?


Responses

  1. la multi ani ba fraiere

  2. mersi ba tzarane

  3. cer drepturi de autor ma ! :)))

  4. si ce, zic ca-i riddim

  5. eu zic sa te bucuri cat mai poti de chilotii uscati si de sex k nu mai ai mult =)) te lasa ala mic si …. >:) mwaahahahha riddim ah :))

  6. si ce, macar nu-mi vine ciclu odata la luna :))

  7. intreaba orice femeie k mai bine iti vine in fiecare luna decat s intri l menopauza sau s t foota panica aia cand iti intarzie :))


Leave a Reply

Categories

