Posted by: skizzoskillz | July 9, 2008

laura andresan cu grasu xxl – xxx – 2008

Azi noapte la B1TV ora 1 dupa “Interzis” s-a lansat noul videoclip Laura Andresan in colaborare cu Grasu XXL. Piesa e produsa de DJ Swamp, clipul e realizat de Spike, mix/master de Mitza(Agresiv) iar eu am facut partea de design mai putzin siteul http://www.profadesex.com. Intra pe profadesex punct com inregistreaza-te si dai download gratuit la pachetul oficial care include piesa, instrumentalul, acapella si videoclipul la calitate buna. Intra si pe myspace-ul Laurei AICI. pentru ca stiu ca-ti place tare stiu ca-ti place basu’.


Responses

  1. se lasa jos jos jos … sunt grasu xxx ; same shit ( flowu parca-i o idee mai lent ) sau mi se pare

  2. mie nu-mi place deloc

  3. mai fain designul la coperta de single decat singleul in sine …

  4. Cum poti lua credit pentru porcaria asta? In halu asta o ajuns Romania? Mie mi-ar fii rusine sa spun ca am facut ‘parte’ din aceasta productie.

  5. pai poate tu esti mai rushinos/rushinoasa

  6. negativul e f tare in schimb versurile si clipul mie mi se par de kkt…

  7. super imi place mult de laura toate melodiile ei imi plak la nebunie ti ne o tot asa


Leave a Reply

Categories

