Posted by: skizzoskillz | April 17, 2008

ziggi feat goodfellas – cry murdah – 2008

Pfff … e ora 3:44 si imi era somn, am vazut un clip cu Ziggi (nu stiam pana azi cine e) mi-a placut si am mai cautat altele … mi-a lasat un santz pe creier … e ora 3:47 (da mi-a luat 3 minute sa scriu cacatul asta) si inca sunt afectat din cauza piesei de mai jos. Acum astept sa-i arat la Swamp care inca sa mai uita la Entourage (cica un serial smeker zice el si il cred pe cuvant) iar acum e 3:48 si nu imi mai e somn. Pana voi urca acest post probabil va fi ora 3:52.


Responses

  1. =p~ cum poate s arateeeee…damnnn….e misto melodia dar tipul rupe :X …sunt sigura k toate fetele sunt d acord cu mine😉

  2. ce ochi are …🙂

  3. Da, foarte tare! E un baiat din Olanda. Albumul lui rupe. Are si o piesa cu Elephant Man (albumul se numeste “So much Reasons”)…Apropo de rupere de mui: Era o fata “Natasja”, de care am aflat acum vreo doua luni, de origine daneza, care mi-a rupt capu’. Deci OVER-flow pt. o femeie. A castigat nu-stiu-ce concurs in Jamaica, ea fiind singura straina. A murit anul trecut intr-un accident de masina. Oricum, albumul se numeste “Release” si il recomand tuturor celor care gusta Reggae si Dancehall…e rupereeeee!!!


Leave a Reply

Categories

