Posted by: skizzoskillz | February 13, 2008

skizzo skillz – cine sa fiu (mixtape video)

Si uite ca vine clipul la “cine sa fiu”, un clip al carui buget sa ridicat la o pizza pe care am mancat-o impreuna cu “echipa”. Simplu si frumos, am cacat o idee, am luat camera (de la fosta gagica), am luat un prieten cu mashina (Dzy) si un alt prieten la care i-am dat camera in mana (Ivoree), am luat un bmx de la alt prieten (Dumii) si am arso prin orash 2 zile cu impresii de Spike Lee … am fost sa-l montam la un alt prieten (Xwu) si a iesit ce a iesit. Deci orice se poate trebe doar sa vrei, de acum nu sunt doar rapperii in pericol sunt si regizorii hahaha.

LATER EDIT: Multe cereri deci acum aveti videoclipul si la download. Calitate buna, rezolutie 720 are 124 de mega, dar la hardu tau mare ce mai conteaza nu ? In curand si remixul la “cine sa fiu”, culmea pe negativ original. DOWNLOAD VIDEO AICI


Responses

  1. Bun. Frumos clipul pentru bugetul lui :)). Bafta in continuare.:)

  2. Gg Skizzo🙂

  3. […] Sursa. This entry is filed under Video. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. Leave a Reply […]

  4. super tare frate…..atat.

  5. deci..tzi`am zis…ji repet…bv bv bv!!!!…pe bune…se vede aici k dak vrei ji dak itzi place cu adevarat ce faci se poate!respect…ji la mai multe!

  6. super, cooooooooool bafta in continuare

  7. pt o echipa de “amatori” a iesit SPECTACOL:D

  8. Asa e! Se poate. Tare melodia si tare clipul.Se vede … ai mai evoluat.
    Numai de bine! Astept albumul.

  9. La bugetu’ ala merge ….

  10. Care buget Mad Skillz? Per total baiatu’ cu pizza arde orice pizda din industrie:D Peace

  11. tare faza cu pizza! Am filmat un clip pe drum :)))))

  12. Fain!!! :D:D:D

  13. TARE! TARE! TARE! … E a 7 a oara cand il primesc, idee super, montaj la fel (Xu de la Analog?), dialog-ul nebunie :)! 160, 120 … 100!

  14. Skizzo cel mai tare rapper din Timisoara!bine gandit clipu’,si la mai mare sa fie de acum inainte;)

  15. Buna melodie, la fel si video-ul pentru bugetul “low”, dar pe cand albumul??? Copilul de lego, nu?

  16. da Xu de la Analog

  17. TARE….a iesit foarte bine pentru “low budget”…..ast albumul…;)

  18. Misto, imi place!
    Multa bafta Robi.

  19. […] Detalii,cu si despre aici. […]

  20. OBRAZNICULE:))))

  21. salut, abia de 2 saptamani am aflat si eu de albumul “Preferatul prietenei tale” ;)), oricum, well done cu videoclipul, mi-a placut in special BMX-ul😀 oricum, good job, imi place piesa “din chur” facuta pe egativul melodiei “right thurr”…si “iarbababa”, noroc in continuare, keep it up😉

  22. deci in 3 minute imi aduci o pizza ? :))

  23. daca , comand si eu o pizza , mai faci un clip pe drum ? :))

  24. gherga asta ii un actor talentat , ceva gen Jean Constantin =)

  25. De ce tocmai piesa asta ai facut-o asa de scurta?😐

  26. superba si piesa si clipul…pace skizzo(si eu vreau o geaca din aia neagra) :X

  27. esta skizzo;)
    un repar adevarat nuh ca toate panaramele care le compun altzi mel
    bafta in continuoare

  28. esti cel mai tare repar am vrut s a zic;)
    bafta frate in continuoare

  29. mai pune si tu o data linku de download

  30. cum ce program a fost facut?am nevoie de efectu ala de fade spre negru pe margine.Multumesc de raspuns.

  31. vegas

  32. :X.thare
    :*


Leave a Reply

Categories

