Posted by: skizzoskillz | February 2, 2008

swamp scrie pe sunete

nicolae2.jpg

“Si…a mai trecut o luna. Nu oricare luna, ci luna Ianuarie (voi reveni un pic mai jos la subiect)! Inainte de toate vroiam sa va povestesc despre o discutie avuta cu un prieten foarte bun zilele trecute. Venind vorba de scris, de articole si de internet, mi-am luat cumva pe cocoasa o parere la care nu ma asteptam…Zisa la modul “constructiv” – “Nicolae scrie tare…Scrie asa..dintr-un punct de vedere mai “de sus..” (fiind exprimarea relativ corecta) – m-a pus instantaneu pe ganduri. Cateodata (trebuie sa recunosc), dezvolt si anumite mici-mici paranoi vis-a-vis de felul in care imi sunt percepute ideile prin directa-mi exprimare, impins chiar si de data aceasta sa ma gandesc ca…”Poate chiar asa percepe lumea…Ceea ce ar fi aiurea…(plus multe alte ganduri random generate in urmatoarele cateva secunde)”. Cumva acum, as vrea sa ma justific desi probabil n-as avea de ce, gandinu-ma strict la ce ar trebui sa fac de fapt…insa iata: Personal, percep lucrurile cateodata prea relaxat (cand nu e cazul) si prea fortat (bineinteles cand e..), imi astern ideile undeva in extremele creierului si incerc sa le decodific intr-un paragraf (cum e asta) pentru ca, intr-un final, ceilalti sa reuseasca macar sa-mi urmareasca logica.”

continuarea pe www.sunetesubsol.net


Leave a Reply

Categories

