Posted by: skizzoskillz | October 14, 2007

“preferatul prietenei tale” e aproape … in prietena ta

Imi cer scuze ca nu a ieshit mixtapeul pe 25 septembrie, am vrut sa-l scot de ziua mea dar nu mi-a ieshit combinatzia. Repar acum cu piesa “recunoashte” dar nu mai e mult pana la mixtape. De 3 saptamani sunt in Zalau la mixat albumul si mixtapeul, ambele sunt gata mai putzin masterul la album si scratch-urile la mixtape. Martzi plec spre Bucuresti deci treburile se intampla dar se misca cu o viteza romaneasca. Unii o sa ma uratzii pentru piesa “recunoashte” dar altzii o sa ma iubitzi stiu eu haha. E pe un instrumental din UK “booty bouncers – fame and money – beni g and plus one”, e o piesa care nu potzi sa zici ca merge, cacat … nici nu accept merge, ori iti place tare ori nu-ti place deloc. Piesa e la download click pe myspace. si pe youtube

skizzo-preferatul-450.jpg

PREFERATUL PRIETENEI TALE – tracklist mixtape

01. champion
02. cine sa fiu ?
03. competitzia ye zero
04. andargraund shit
05. recunoashte
06. invidii si barfe feat KARAKTERISTIK
07. asta ye hip hopul
08. hey pamela
09. brand new
10. skizzo vs skillz battle runda 1
11. elemente elementare feat RASHID (C.I.A.)
12. dilarul tau local
13. give it to me remix feat NELLY FURTADO, TIMBALAND & JUSTIN TIMBERLAKE
14. din chur
15. fumam iarbababa feat JUNIOR ONE
16. unde-mi sunt banii tarfa ?
17. nba action feat EL NINO
18. mvp la mic
19. se invarte
20. skizzo vs skillz battle runda 2
21. fata mea feat NEPHEW CONSTATINO
22. pizdele dispera
23. guri cascate feat VENUS
24. muzica pentru muzica
25. game ova feat CRISS BLAZINY & TRANDA


Responses

  1. Track list-ul arata FOARTE BIEN!!! Sunt curios s-a ascult skizzo vs skillz!!!:D
    Sapca rosie de pe coperta nu e cumva de la NBA, 76ers? Daca e asa, eu am una la fel!!! O sa-ti trimit o poza cu ea hahaha!!!😛

  2. Suna promitzator. Can’t wait 2 listen 2 something nice!
    P.S.: La multzi ani de ziua ta, shi sa dea Jah Jah sa scotzi cat mai multe albume shi sa ajungi cel mai tare rapper de care sa auda toata lumea. Mult succes! Bless!

  3. “16. unde-mi sunt banii tarfa?”

    cel mai tare titlu din ultimii ani.

  4. 08.hey pamela :)) suna caterincos :))

  5. :)) “ie” sau nu “ie” moca ?

  6. creator jur ai dreptate:)) cu titlul…dar in rest COOL abea astetp sa`l ascult in intregime:)

  7. timisoreanul preferat al bucuresteanului meu preferat…e bum!!!;) bafta

  8. Esti tare mai Skizzo !!! Faci o treaba f buna !!!Imi place stilul tau…Succes in continuare!!!;)

    Noroc !

  9. esti tampit,cum suna!! mega rau,big ass surprise cu tracku` asta…the best of the best ( sau the best of the beast ) wow!
    yours truly,
    any

  10. skizzo vs. skillz can`t wait to hear it:D

  11. piesa “recunoashte” nu-mi place….de fapt nu-mi prea place skizzo… are flow…dar cam atat… cand vine vorba de versuri…cam slabutz… dar cine stie…

  12. tare tare…succes in continuare!

  13. sincer….penibil!!!asta e hip-hop mah?!intr-adevar..tehnica…flow…dar restul..absolut jalnic..dar cu toate acestea..respect pt munca,dar doar pt atat!


Leave a Reply

Categories

