Posted by: skizzoskillz | September 23, 2007

new edition inainte si dupa

La inceput a fost New Edition, s-au despartzit, 3 au inceput solo, Bobby Brown, Johnny Gill si Ralph Tresvant, ceilaltzi 3 membri au format Bell Biv DeVoe, in 96 s-au reunit in New Edition, in 2001 iar doar Bell Biv DeVoe, in 2004 iar New Edition, deci la cat decomplicata a fost trupa asta probabil inca platesc pentru clipul “hit me off”. Oricum, in orice formula apareau, au sunat bine, una din cele mai bune trupe r&b all time.

New Edition – candy girl (1983)

Bobby Brown – my prerogative (1988)

Johnny Gill – my my my (1990)

New Edition – hit me off (1996)

Bell Biv DeVoe – da hot shit (2001)


Responses

  1. esti dupa?


Leave a Reply

Categories

