Posted by: skizzoskillz | August 31, 2007

bunica-miu was the man

Nascut in 1933 bunicamiu ar fi facut azi 74 de ani. Cel mai mare om, el a fost singurul exemplu masculin din marea mea familie de 4 persoane, acum 3 cu tot cu mine. Ce a fost deosebit la el e ca ultimii 10 ani din viatza ia dedicat lui Dumnezeu ajutand oameni, batranii fara pensii, copii strazii, era prezent acolo unde era restu lumii absenta. Tzin minte ca avea scandal cu bunicamea pentru ca isi dadea aproape toata pensia pentru oamenii astia, mare om. Intr-o zi cand veneam de la scoala vad bataie intre doi tzarani cat casa, toata lumea era gramada sa vada spectacolu dar cine crezi ca era in mijloc sa-i desparta ? … bunica-miu. Imi amintesc cum a mai salvat un batran care muncise toata viatza lui dar dormea intr-o casa din aia de gradina din tabla pentru ca nu avea pensie. Cine crezi ca a rezolvat cu pensia ? … evident bunicamiu. E ironic ca-i rezolvase batranului o pensie dubla decat a lui. Cum a murit a fost shocant pentru mine, se imbolnavise de pneumonie si din ditamai spitalu de minim 8 paturi pe camera el a nimerit sa fie intr-o camera de 3 paturi cu 2 detzinutzi, amandoi cu catushe legatzi de pat. Damn imediat m-a dus cu gandu la Iisus si cum a murit el pe cruce la fel langa 2 detzinutzi. E doar o simpla coincidentza sau nu, am zis ca merita sa zic si voua povestea asta … care de fapt nu e o poveste e viatza de fapt, in fine in timp ce unii il au idol pe Ganea sau Zidane eu il am pe bunicamiu.

Un articol despre el aparut la vremea respectiva.

skizzo-bunicamiu-was-the-man.jpg


Responses

  1. dumnezeu sa-l odihneasca…nu pot sa zic ca si bunicul meu a fost la fel….insa de multe ori si io l am considerat idolul meu

  2. Ar trebuii sa existe mai multe persoane ca bunicul tau…Lumea ar fii diferita…Odihneascase in pace.

  3. foarte mijto povestea,adica viatza` kum ai spus ji tu … kiar foarte interesant faza ku detzinutzii :|… ditamai coincidentza…😐

  4. buniktu a fost un om DEOSEBIT din kte am citit…. God bless him..

  5. O poveste interesanta si se vede ca e scrisa cu sentiment. Putin fortata la faza cu detinutii (Copile Castana, da-ti o castana). Oricum, trebuie sa intelegem ca astea sunt adevaratele valori.

  6. R.I.P. (fii si tu la fel skizzo)

  7. Odihneascase in pace. In ziua de zi nu prea mai gasim oameni ca BUNICUL TAU..desi societatea are foarte multa nevoie de ei..RESPECT

  8. Respect pt bunicul tau!Pacat ca sunt putini ca el.

  9. Frumos! Tot respectul si toata stima posibila pentru el! Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

  10. mersi la toata lumea nu ma asteptam la asa feedback

  11. lumea are intradevar mare nevoie de asemenea oameni…ji cum a spus cineva inainte…fi si u k el!!ji nu doar u…totzi ar trebuie sa fie asa!…rest in pace…:-<

  12. Dude, big respek’ pt bunicul tau , chiar pare a fi un om thare fain (mai rar ca el , RIP)

    Ai mare dreptate , ca oameni tindem sa gasim idoli in straini chiar daca avem adevarati eroi langa noi .

    Ink odata big respek pt bunicul tau , pacat k is foarte putini oameni ca el , stiu , ma repet , dar m-ai cam lasat perplex cu povestea lui , keep it up !

  13. un om ca el in fiecare zona…si lumea ar fi mai buna…odihneasca-se in Pace…..as fi vrut sa imi cunosc si eu bunicul…sau macar parintii…RIP

  14. n-am cuvinte.Odihneasca-se in pace!


Leave a Reply

Categories

