Posted by: skizzoskillz | August 16, 2007

skizzo skillz – 2007 – cel mai tare rapper de care n-ai auzit – instrumental & acapella

Special pentru emcee, producatori, dj sau pur si simplu pentru cine il vrea de colectzie am pus la download primul album in varianta instrumental si acapella. Astept pe lordhavemercybwoy@yahoo.com remixuri la piese si cele mai smekere vor intra pe unu dintre mixtapeuri. Se pare ca vor fi 2 mixtapeuri ca am cam mult material pentru unul singur. Vine si albumul deci o sa va dau atata muzica pana ma iubitzi ca pe un rapper decedat. download album

skizzo-skillz-cmtrdcna-instrumental.jpg


Responses

  1. bwahaha rapper decedat.

    nu vorbi prostii, de unde-mi mai primesc eu cecurile?

  2. haha numai la bani iti sta capu

  3. yo te sustin , pace

  4. Ti-am pus albumul cu acapella si instrumentale si pe Blogul meu : http://blacksheepsound.blogspot.com !😉 PACE Shaule !

  5. Respect SKIZZO !
    Noi ca tine nu gasim, deci de aia te iubim ! :> :))
    Pace!

  6. esti tare..am idu tau si o sa fac un mix
    numa ca nu pot downloada albumu:((
    pace si respect

  7. cantai chiar bine cand ai venit ultima oara in craiova (2006 park…) erai un mc bun. ultimul album, in schimb, e penibil. probabil cele mai slabe versuri din hip-hop-u de pe-aici. mare dezamagire… mai incearca…

  8. baaa retardatilor SKIZZO SKILLZ e cel mai tare rapper ii sparge si pe pulea(puya) si sulea(sisu) asea ca mai taceti buey oleak ok;)……asea ca nu mai vb voi de SKIZZO SKILLZ mai intai uitativa la voi ca nici 50 de bani de dus la WC nu aveti asea ca taceti dreq din gura;)….de-acu toti pisati se baga in barfe despre SKIZZO SKILLZ ….daca sunteti voi mai tari cantati si voi ma rapp dca va credeti asea increzuti …..daca SKIZZO SKILLZ vrea sa fak bani ce plm va intereseaza pe voi macar face bani nu ca voi care nu aveti banni in buzunar nici sa treceti strada asta este pt ce-i care barfesc de SKIZZO SKILLZ RESPECT pEACE fraTE;)

  9. Bai “craioveanu” si eu sunt din craiova …. da avem pareri diferite de SKIZZO SKILLZ …eu zic ca inca rupe difuzoru si sunt multi care zic ca mine ….. normal ca trebuie sa mai fie si papagali ca tine sa dea cu gura …… da omu asta a muncit ca sa ajunga aici ….. deci taci din gura …… oricum nu-i pasa nuiva de pe aici de tine ….. eu te-ma dat un sfat …… SKIZZO … rupei pe toti tine tot asa si bafata in cea ce face …. ca faci super bine …. pace omule

  10. Skizoo te iubim noic a tine vrem sa fim …pace … am niste id pentru versuri noi contacteazama

  11. aa….strong.asul id meu uitate la ea uitate la ea e fata cemi amintesc candva ….. am mai multe idei ceva gen mai spre dragoste…

  12. Ba bouboy sau cum plm de cheama ai grija ce zici de skizzo k tu nu o sa ajungi niciodata sub sau peste el asa k marsh in mm de labar de aici skizzo se pisa pe toti..Respect Man
    Si app marfa melodia “Treaz”


Leave a Reply

Categories

