Posted by: skizzoskillz | May 2, 2007

interviu cu copilul de lego


Responses

  1. haha, visezi sa ajungi un will smith autohton?

  2. hahaha de unde sa stiu eu ce le debiteaza mintea la aia la montaj, las bine ca e will smith si nu e altu mai aiurea, macar cu will smith is nascut in aceeasi luna si zi🙂

  3. go0tta jiggy wiggy !
    SHORTY!!, tziai uitat inspiratzia acasa cand iai zis la fata ca.. “prefer sa stau acasa cu mine”..
    TREBUIA S-AI ZICI.. “prefer sa stau acasa CU TINE” (adika cu ea..)..
    Keep tha flava..

  4. go0tta jiggy wiggy !
    SHORTY!!, tziai uitat inspiratzia acasa cand iai zis la fata ca.. “prefer sa stau acasa cu mine”..
    TREBUIA S-AI ZICI.. “prefer sa stau acasa CU TINE” (adika cu ea..).. yiiihhhhhaaaaaaaaaaaaaa
    Keep tha flava..

  5. nu totzi suntem asa jucatori ca tine, stripy t din caracal mc🙂

  6. Multa bafta Skizzo

  7. mersi sa fie chiar am nevoie de cat incape🙂

  8. ohh skizzo.//..in primu rand vreau sa’tzi zic k esti bestial:D:D:D.ji in al 2lea rand bafta kt cuprinde!!si…am o intrebare:D…cum te’ai gandit sa incepi cariera muzikla?:D…nu k nu ai reusit:D:D…ca esti cel mai tare!!

  9. 1-Trebuie sa iti zic un secret…citeste 5
    2-Esti grabit?…citeste 8
    3-Esti foarte curios, nu-i asa?..citeste 9
    4-Deci e asa….cred k e mai bine sa citesti 16
    5-Eu nu am curaj,asa k citeste 17
    6-Mi-ar placea sa-ti povestesc,dar e mai bine sa citesti 16
    7-Iti povestesc,dar…citeste 2
    8-E asa de simplu…asa k citeste 4
    9-Nu fii nervos,e simplu…citeste 18
    10-Inka nu, dar citeste 19
    11-Ai obosit? relaxeaza-te…citeste 13
    12-Deci am zis k….citeste 3
    13-Esti foarte aproape de a afla…citeste 20
    14-Skizzo Skillz the best!!:X:X
    15-Esti nervos?…citeste 6
    16-Tu ink nu ti-ai dat seama,asa-i?….citeste 12
    17-Ah!!!Mi-e rusine….citeste 7
    18-Nu stiu dak o sa intelegi….citeste 10
    19-Citeste 11 cu calm si o sa stii…
    20-Acuma iti povestesc..citeste 14 dar foarte incet..ok?

  10. Super tare!Mult mult succes cu albumul!

  11. Tare interviu`, :)) mie personal mi-a placut mult,nu conteaza ce zic ….. “copii de mai sus”

  12. esti prea tare man…am mai vazut interviul aqu vreo`luna la tn pe myspace….nu pot sa zic k esti cel mai tare…dar esti pe calea cea buna sa devi cel mai tare….trebuie sa mai ai ceva rabdare sa se destepte tot romanu`ji sa vada k exista unii care canta pe bune ji se pricep foarte bine la asta;)…keep up the good work man!:)>-


Leave a Reply

Categories

