Posted by: skizzoskillz | March 21, 2007

copilul de lego

E oficial, incet incet ma apropii de finalizat albumul mai exact de tras vocile. Se numeste “Copilul de Lego” si la productzie au lucrat Swamp, Boyboy, Tranda, K.ro, Injektah si eu. Colaborarile o sa le fac la Bucuresti pentru ca acolo e cam toata lumea dar oricum n-o sa fie prea multe ca fac album nu compilatzie. In toamna sub labelul “Boomaye Music” o sa scot un mixtape pe negative de afara si probabil se va numii “rapperul preferat al rapperului tau preferat” o sa vedetzi atunci mai exact toata ideea. Intre timp am pus un “freestyle de acasa” pe myspace care anuntza treburile astea scrise mai sus dar in care imi zic si offurile din hip hopul romanesc.

skizzo skillz – freestyle pe window shopper la www.myspace.com/skizzoskillz

skizzo-blog-freestyle-pe-fifty.jpg


Responses

  1. moama deabea astept albumul😀 pe langa versele tale vreau sa aud ce a produ boyx2🙂 pace

  2. pai sa faca bine sa nu se numeasca “rugged child” ca nu e frumos🙂

  3. […] PR. Adica, in termeni de-ai nostri, a scos primul freestyle (mai jos) prin care anunta treaba. Cum vesteste si el pe blogul lui, am produs un numar de melodii pe albumul asta, pe stiluri diferite, cum v-am […]

  4. Esti zeul meu coaie. Pisha-te in sus.

  5. e ok daca esti tu sus

  6. :))…buay nuj c s zic..imi place almbumu..;)keep it real;)

  7. stii ca duma asta “rapperul preferat al rapperului tau preferat” este scoasa de Slug,nu ?pizdo


Leave a Reply

Categories

