Posted by: skizzoskillz | February 18, 2007

nba all-star weekend

Dupa un basket de la 22 la 1 am ajuns acasa pregatit sa vad dunk contestu si restul evenimentelor all-star. Pe drum am imprumutat 15 mi sa pot sa-mi iau un cola si sa o ard ca burghezu’ in crib. Totu merge perfect pana la 3 cand trebuia sa inceapa si pica toate canalele (ilegale) care transmiteau nba, intru pe site si zice va multzumim de sustzinere dar nu mai putem transmite nba de acum incolo din cauza nba copyrite etc … PANICAAA pana intr-un final cand am gasit pe sopcast un canal la fel de ilegal care transmitea tnt sport, Dumnezeu nu doarme deci Jah a luminat din nou peste nevoiasi. Super mega giga show azi noapte, a inceput cu “shooting stars” care a fost castigat de Detroit dupa niste decizii ciudate ale albitrilor care au eliminat Bulls cu punctaj mult mai bun, la “skillz challenge” d-wade a repetat performantza de anu trecut, la “3 point shotout”a castigat Capono dupa ce sa duelat cu Arenas in finala iar dunk contestul a fost bum ca tot timpul. Momentele serii au fost concursul de fuga dintre Charles Barkley si cel mai batran arbitru din nba si dunku lui D-Howard care a lipit un sticker chiar sus in coltz pe panou cu fatza lui zambind. La noapte urmeaza meciul all-star.


Responses

  1. mi s-a parut mie sau s-au pupat pe gura dupa ce au terminat cursa? no weezy fuckin baby.

  2. foarte dubios da chiar s-au pupat …

  3. Hai salutare… cum naiba prindeti voi canale care dau nba?… la mn la “tzara” (in tulcea) nici ilegal cred k nu as reusi sa vad ceva din nba…

  4. cauta si tu programele sopcast si tvu le instalezi si vezi nba
    baga cat mai prinzi ca deja sunt finalele pe conferintze
    aici ai programu cu meciurile:
    http://www.myp2p.eu/NBA.htm


Leave a Reply

Categories

